Webinar - Office 365 og OneDrive, 23. mars 2020 - gratis (Fullbooket!)

På dette webinaret vil vi vise hvordan du bruker ditt Office 365 effektivt for å dele dokumenter og samskrive i den digitale skyen. Kurset er beregnet på gründere og etablerere i Rogaland som har et Office 365 abonnement hos Microsoft med tilgang til OneDrive, Word, Excel og PowerPoint pluss øvrige applikasjoner.

Tidspunkt: Mandag 23. mars kl 18-21

Pris: Webinaret er gratis for gründere i Rogaland


Webinar Office 365 & OneDrive
Med et Office 365 abonnement hos Microsoft har du tilgang til Office-programmene på tvers av dine enheter. Du kan jobbe i programmene via en nettleser, gjennom skrivebordsversjon på din PC, på din smarttelefon eller på ditt nettbrett. Du har da tilgang til Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og Access (Publisher og Access er bare tilgjengelig på PC), samt tilgang til OneNote digital notatblokk. I tillegg har du skybasert lagring i OneDrive. Med et Office 365 abonnement har du alltid oppdaterte og nyeste versjoner av Office-programmene på alle dine enheter.

På dette webinaret vil vi vise hvordan du bruker ditt Office 365 effektivt. Vi vi se på hvordan du jobber i nettleser, på din PC og på din mobil. Vi vil vise hvordan du kan lage dokumenter og lagre disse i skyen (OneDrive), for så å dele dokumentet med andre på en enkel måte. Vi vil også se på hvordan du kan samskrive i sanntid i dokumenter.


Forutsetning: Vi forutsetter at du har et Office 365 abonnement. Hvis du ikke allerede har det, kan du kjøpe det hos Microsoft her. For deg som gründer og selvstendig næringsdrivende anbefaler vi at du bare kjøper et Office 365 Home abonnement (bedriftsabonnement er kun praktisk hvis du har flere ansatte i bedriften).

NB: Dette kurset er beregnet på gründere og etablerere i Rogaland. Det er ikke ment for større bedrifter som har Office 365 bedriftsløsninger.

Webinaret følges via din PC eller nettbrett. Instruktøren vil dele sin skjerm, og vis hvordan du kan jobbe effektivt med Office 365. Du har anledning til å chatte og snakke med instruktøren underveis.

Praktisk informasjon om selve webinaret vil bli sendt deg etter at vi har mottatt din påmelding. Du kan melde deg på i vårt registreringsskjema - se knapp lenger ned på denne siden.

Webinaret vil bli tatt opp, og opptaket lagt ut på nettet med tilgang til deltakere i etterkant av kurset.


For nærmere informasjon kontakt:
Suzanne de Kok Selstad - mobil: 950 48 515 - suzanne.dk.selstad@skape.no
Rudolf Hansen – mobil: 974 67 981 - rudolf.hansen@skape.no

NAV kan dekke egenandelen for personer som får ytelser fra NAV. Ta kontakt med din veileder i NAV om dette i forkant til kurset.

Kursbetingelser: Avmelding kan gjøres, men den må være skriftlig og sendes som e-post til Skape senest 7 dager før kursstart. Link for dette finnes i alle kursbeskrivelser. Påmeldte som ikke møter, eller sender avmelding senere enn 7 dager før kursstart, faktureres full egenandel for kurset. Egenandel for Skapes kurs faktureres etter at kurs er gjennomført. Faktura utstedes av Rogaland Fylkeskommune, men det fremgår at den gjelder Skape kurs, inkl. kurstittel og dato/sted.

Påmeldingsskjema